Kayıt olarak veya giriş yaparak siteyi reklamsız olarak kullanabilirsiniz.
Fragman henüz yayınlanmamış.
Toplumumuzun ölümle ilişkisi nedir? Birçoğu onun gerçekliğinden kopmuş durumda ve onu düşünmekten veya tartışmaktan bile korkuyor. Buraya nasıl geldik ve hepimizin kendimiz ve sevdiklerimiz için yüzleşmek zorunda olduğumuz bu yaşam parçasına bağlanmanın farklı yolları var mı? Ölümü, bizi ondan uzaklaştıran endüstrilerden ve süreçlerden nasıl geri alabiliriz?